tisdag 29 november 2011

I'm not much into health food, I am into champagne

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag 15 och gick i högstadiet. Högstadiet var inte alls min grej. Helt klart min sämsta skoltid. Jag var ganska ensam och tittade mycket på film och läste en massa böcker och drömde om att något skulle hända och att framtiden skulle komma fort, fort.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag läste en kurs i Engelska A och fullkomligt älskade det. Jag hårdpluggade grammatik och läste kurslitteratur så det stod härliga till. Och massa romaner, för det ingick i kursen med.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Smågodis så som vingummi och saltlakrits. Choklad. Sockerkaka och muffins. Ett och annat dillchips slinker nog ned också. Och glass såklart!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Jag kan hela texten till massor av sånger, typ alla jag gillar kan jag texten till. Lyssnar nästan bara på texten och inte musiken. Här är några exempel:

In Da Club - 50 Cent
Where Do You Go To My Lovely - Peter Sarstedt
99 Problems - Jay-Z
Escape - Rupert Holmes
You Oughta Know - Alanis Morrisette

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
Jag skulle nog sätta in pengarna på banken. Crazy kul, jag vet. Eller köpa ett hus. Jo, det räcker nästan en miljon till om man bor här i småstan.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Jag småäter mellan måltider.
Jag skjuter upp ungefär allt, är bäst på att skjuta upp saker.
Jag säger nej till saker (av lathet, blyghet, feghet), som jag borde säga ja till.
Jag har mycket dåligt tålamod, stå i kö på typ Apoteket är nästan mer än jag klarar av.
Jag vill gärna bestämma och planera allt, och sedan blir jag sur när jag måste bestämma och planera allt.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Kolla på TV-serier.
Läsa.
Mysa med min kille och min valp.
Promenera.
Äta mat.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Man ska ju aldrig säga aldrig men;

Singoallatopp.
Foppatofflor.
Haremsbyxor.
OnePiece.

Och sedan kommer jag inte på nåt mer. Egentligen är jag ju ganska öppen och ändrar mig (angående kläder) ungefär hela tiden.

Inga kommentarer: