torsdag 24 november 2011

Broscher är inte tantigt, det är snyggt


Jag har blivit mycket intresserad av stora broscher på senaste tiden. Jag vill helst ha en stor blombrosch, men det äger jag tyvärr ingen. Dock hade de fina på Lindex, så jag beställde två sådana, i olika färger. Men leveranstiden hos Lindex var sju (7!) arbetsdagar, så det kommer ju ta en evighet tills jag får mina broscher. Mitt substitut blir en stor, silvrig, paljettbeströdd rosettbrosch. Den är ju ganska fin den också. Och så har jag två mindre blombroscher. De använder jag också. Men helst vill jag ju ha en stoooor. Åh, som jag väntar och längtar.

2 kommentarer:

Linda sa...

Ha ha, hoppas de sju dagarna går fortare än du tror. Gillar verkligen rosetten, den var grymt snygg!

camilla sa...

Jag tycker att det är skitsnyggt med broscher, speciellt om man har kavaj eller liknande. Vad jag inte gillar är när det går hål i kläderna för att man har en för tung brosch :(