måndag 14 november 2011

26. Do you wear makeup everyday?

Nej, inte alls. Nu, till exempel, har jag inte haft smink på flera dagar. Min bästa tid börjar egentligen nu. Vintern är min tid. Mitt ansikte ser alltid finast ut på vintern. Då passar min naturliga blekhet och mina rosig kinder som handen i handsken. På sommaren är det inte lika läckert. Då tycker jag det är roligare att använda smink (fast kanske inte de allra hetaste dagarna så klart). På vintern kan jag gå många dagar utan smink. Och min hy blir så glad när jag gör det. Den blir mycket fräschare och härligare om den får slippa smink ett tag.
Jag tycker det skulle vara ganska sorgligt om man svarade jag på den här frågan. Om man använde smink varje dag och inte kände sig bekväm med att gå utan. Smink är ju som roligast när jag inte känner mig tvingad att använda det.

3 kommentarer:

Bojans sa...

sv:Tack! :)

Bojans sa...

Hoppas du får en grym måndag! :)

Ina sa...

Håller med dig! Smink ska man använda för att det är kul, inte som ett måste.