tisdag 4 oktober 2011

Hattfnatt


På Öland var det som sagt Skördefest och varenda loppis på hela Öland var öppen tror jag. Vid min sambos familjs hus finns en jättehärlig loppis, som jag tänkt besöka varje gång jag gått förbi, men av någon anledning har jag aldrig gått in i den. Det blev det ändring på i söndags. Loppisen var jättehärlig och hade en himla massa bra grejer. Hade jag haft mycket pengar, hade jag kommit ut med hur många prylar som helst. Men det har jag ju inte. Så jag fick nöja mig med några få grejer. Bland annat en tjusig hatt. Den är i sammet och midnattsblå. Vilket är en fantastisk färg, om du frågar mig.
Idag matchade jag den med en naturvit blus och en kort, svart kjol.

2 kommentarer:

Vicky sa...

sv: ahh tack! och superstilig hatt!

stilist sa...

Åh vilken fin! Älskar hattar