torsdag 13 oktober 2011

3. Favourite brand


Vilken svår fråga ändå. Jag vet inte direkt om jag har något favoritmärke. Inte något som jag köper med flit i alla fall. Men av någon anledning verkar jag ofta fasta för Max Factor's prylar. De produkterna verkar helt enkelt passa mig himla bra. Eller så gillar jag bara färgerna. Vem vet? Annars gillar jag även MAC, men det är ju ett lite dyrare märke och min sminkbudget är inte alltid så himla stor. Tyvärr. I Malmö finns det en MAC-butik. Ibland brukade jag bara gå in där och titta och lukta och känna. Så härligt. Och köpa ibland också såklart, men som sagt, man måste tänka på budgeten.

1 kommentar:

Lowa sa...

Sugen på en personlig illustration?
Jag har just nu en giveaway tävling där du kan vinna en inramad illustration av dig själv. Om det låter intressant kan du gå in och kika här: http://dubbelveillustrations.blogg.se/2011/october/giveaway-tavling.html#comment