tisdag 25 oktober 2011

13. Where do you keep your makeup?



Jag förvarar mitt smink varken snyggt eller praktiskt, men det fungerar. Och jag har stenkoll på vart allt finns. Vill jag ha mitt bästa röda läppstift vet jag exakt var jag ska titta, och där finns det. Jag har egentligen aldrig brytt mig särskilt mycket om att förvara mitt smink på ett bra sätt. Det har bara blivit såhär, och som sagt det funkar. Men det är klart att det vore härligt att ha superordning. Att ha ögonprodukter i en låda och läpprodukter i en annan. Men det kommer kanske i framtiden. Om jag någon gång får ett större badrum.

4 kommentarer:

my beauty secrets sa...

samma här har mitt smink i lådor och på hyllor i badrummet !

Felicia sa...

svar: åh tack kära du! =) hoppas du haft en fin tisdag ♥

Nicole sa...

Sv; Ja som bara den upptäckte jag, kände direkt en lust att göra något liknande det som Julie gör, få utforska en kokbok lite djupare och ge sig lite utmaningar. Vore nog riktigt skoj faktiskt!

http://hannaskrypin.se sa...

Mitt smink har jag i badrumsskåpet.