onsdag 14 september 2011

Önskelista!


Jag fyller ju år om drygt en månad. 25! Hoho, nu börjar man bli gammal. Men jag tycker mest att det är kul att fylla år. Födelsedagar är de bästa av dagar. Och när födelsedagen närmar sig passar det ju bra med en önskelista. Ja, för önska får man ju.
Det här vill jag ha just nu:

En röd basker från H&M
Böcker! Till exempel Lilla stjärna och Låt de gamla drömmarna dö av John Ajvide Lindqvist
Någon form av känga, just den här kommer från Din Sko
En ryggsäck! Kånken till exempel, den är så klassiskt snygg
En prickig klänning, kanske denna från H&M
Eftersom jag har planer på att försöka komma i form i höst så vore någon form av träningskläder trevligt. Reebok Easy Tone är det på bilden.
Örhängen vill jag alltid ha, i alla färger och former. De på bilden kommer från Indiska
De två sista säsongerna av Dawson's Creek vill jag verkligen ha

3 kommentarer:

Madeleine sa...

alltid fint med den klassiska gamla kånken! min lilla fick en mini-kånken.

Emma says style, love & rock and roll. sa...

Åhh jag har tappat bort min kånken. Så jag får nog också önska mig en ny :D

andrea säll. sa...

Jag har reebok easytones och jag måste säga att man verkligen känner skillnad gentemot vanliga skor. man ska dock bara gå/powerwalka i dom men det är ändå skillnad :)