onsdag 21 september 2011

Linköping

I lördags for alltså jag och min kille till Linköping. Vi skulle träffa Björn och Maja. Det första vi gjorde när vi kom dit var att gå på ölprovning på De Klomp. Jag har aldrig varit på ölprovning innan, så det var himla roligt. Ost provade vi också, och det var nog det som jag gillade bäst. Det finns inte mycket som slår ost. Gorgonzola tillsammans med en pale ale var min favorit. Sedan fortsatte kvällen med middagslagande och vindrickande. Som sig bör. Dagen efter gick vi en promenad i höstvädret och stannade på ett café och drack kaffe. Det var ungefär så mycket vi hann med i Linköping innan vi var tvungna att ta tåget igen och fara vidare.








2 kommentarer:

Karoline sa...

gud vilken fin kopp på sista bilden!

Carro sa...

Så kul med ölprovning!!