torsdag 15 september 2011

Ett fönster mot världen


En sak jag fullkomligt älskar med min nya lägenhet (hur länge får man säga "nya" förresten, finns det regler på det?) är det stora fönstret i vardagsrummet. Jag älskar hur mycket ljus det släpper in och jag älskar utsikten från det. Visserligen ser man inte så mycket, men man ser himmelen i alla fall, det är mer än vad jag gjorde i min förra lägenhet på första våningen.
Det är så skönt att ha kommit i ordning lite i lägenheten, även om det är en hel del kvar att göra. Vi saknar fortfarande vissa möbler, i hallen är det till exempel mycket tomt, och halva vardagsrummet är också ekande tomt. Men det känns så himla bra att bo här.

4 kommentarer:

Lina S sa...

Härligt :)

Victoria sa...

Härligt med ny lägenhet! Gillar också min ;D

stilist sa...

Mysgit! Underbart att du trivs så bra i nya lägenheten!

Li sa...

Tack snälla du.! Vad fint att du gillar din lägenhet så mycket.