fredag 12 augusti 2011

Onsdagsdans


Varje onsdag hela sommaren är det dans vid Färjeläget i Oxelösund. I onsdags var jag där, för första gången den här sommaren. Jag cyklade dit tillsammans med min mamma och min syster Matilda. Vädret var aningen kyligt, men himmelen och havet var fantastiskt. På Läget sänkte jag och Matilda medelåldern ganska rejält, de flesta andra var runt 50-strecket. Men det var himla kul ändå. Det var till och med kul när vi cyklade hem och blev totalt genomvåta i en regnskur. Det är nåt speciellt med vilt väder alltså. Jag älskar det. Det allra tråkigaste vädret är ju när det är bara soligt och ingenting alls händer.

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Sv: Yes de finaste!

Emma says style, love & rock and roll. sa...

åh, trots kyla lät det underbart!

Alicia sa...

Underbart, dans är bra för själen!