torsdag 18 augusti 2011

Lite lycka


Nu har jag anlänt till Malmö. Det är nåt med den här stan alltså. Som jag gillar den. Och det är ju mer än så, såklart. Det är känslan av att sitta i mitt eget kök i min egen lägenhet efter att ha bott hemma hos pappa sen maj. Det krävs ganska lite för att göra mig lite lycklig nu för tiden. Som att laga middag tillsammans med min sambo i våran lägenhet. Att ha lite föräldrafritt för en stund. Att åka till Malmö där inte bara en massa vänner finns, utan även Malmöfestival. Ganska så härligt, om jag får säga det själv.
Men, samtidigt, är jag lite melankolisk också. För Malmö kommer inte att vara min stad så länge till. Vi ska ju nämligen flytta. Tillbaka till vår gamla hemstad. Så sorgligt men ändå så spännande.

3 kommentarer:

Diana sa...

Tjena! Skulle vara otroligt gulligt utav dig om du kunde rösta på min bild :)

http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-diana-osterberg-sandviken-mosters-gullpojk

Emma says style, love & rock and roll. sa...

åh härligt :D

therese sa...

jodå hon är ganska söt =)