fredag 19 augusti 2011

It's unfortunate what we find pleasing to the touch and pleasing to the eye is seldom the same.




Nu har jag duschat av mig flyttstädningssvetten, målat naglarna svarta och tagit på mig en kort klänning. Nu är jag redo för vad som förhoppningsvis kommer att bli en ganska fantastisk Malmö-kväll. Förövrigt har jag även på mig min bästa parfym, som jag saknat hela sommaren. Den här parfymen är en sådan som jag har haft flaska efter flaska i många år. Den doftar gymnasiet och fest. Den är min doft helt enkelt.

5 kommentarer:

MyzaaN sa...

ja :D randigt är super snyggt .D
gillar din klänning..super fin =)

Anonym sa...

Du är välkommen att besöka Creativity! Här hittar du crystal bullet halsband, fjädersmycken, ringar, cuffarmband, crystal halsband & mycket annat till grymma priser.
Kram Johanna-Sofia
http://creativity.webblogg.se/

selin sa...

visst e det gott? det är typ gudomligt :p !

www.alexandrastyle.se sa...

Snygging!

www.alexandrastyle.se

Johanna sa...

Tack, ja jag gillar det massor! Vilken parfym är det du använder där? Alltid lite spännande att se vad folk har för "sin" parfym :)