torsdag 25 augusti 2011

Första natten avklarad

Inatt sov vi första natten i lägenheten. Så himla roligt! Dock har jag en smärta i axeln/ryggen idag som är svår att beskriva. Luftmadrass är inte riktigt min grej. Den är ju på tok för mjuk. Jag vill ha hårt underlag när jag ska sova. Det finns inget värre än att känna att jag "sjunker ned" i sängen. Men luftmadrassen är ju bara tillfällig. Tur det.
Jag är så himla kär i min nya lägenhet. Det känns så knäppt att den faktiskt är våran. Att vi köpt den. Jag går runt och öppnar skåp och tittar i lådor och fantiserar om vad som ska ligga däri när alla våra saker kommer. Jag bestämmer mig för färger och för var våra tavlor ska sitta. Även fast det är himla jobbigt att flytta så är det ju ungefär det roligaste som finns. Jag älskar förändring!

Inga kommentarer: