söndag 21 augusti 2011

En lördag i festivalens tecken





Gårdagen bestod av megabrunch med vänner och sedan SM i ostronöppning med min kille. Jag älskar brunch. Vi åt på Café Ceder och deras brunch är ganska fantastisk. Stor, matig och det finnas massor att välja på. Jag åt bisarra mängder mat (det gjorde nog de flesta av oss) och njöt av lördagsförmiddagen. Sedan tog alltså jag och Daniel ner oss till festivalområdet för ostronöppningstävling. Den var ganska rolig att se, de tävlande var i alla fall snabba på att öppna ostronen, men det var ganska så ostron-nördigt. Och eftersom att jag är ostronoskuld så var det inte riktigt min kopp med te.

2 kommentarer:

jeanette sa...

sv : tackar :)

sara sa...

Riktigt gott var det =)
Haha, ostron öppning-sm, har aldrig hört talas om :) Fränt :)