fredag 5 augusti 2011

Det är nåt med Jason Segel

Jag är väldigt förtjust i män av alla de slag. Det har jag alltid varit. Jag har alltid haft väldigt lätt för att få ett litet crush på män jag ser på film. När jag var elva var jag kär i Leonardo DiCaprio, men så illa är det inte längre. Men vissa män klappar hjärtat lite extra för. En som jag gillar sådär lite extra mycket är Jason Segel. Han verkar vara så himla charmig. Så go liksom. Det känns som om jag skulle skrattar konstant om jag hängde med honom. Och så är hans roller alltid precis lagom knäppa. Han är liksom aldrig helt normal. Och helt normal är ju inget jag gillar.
Jag såg precis filmen Bad Teacher, vilken knappast är den bästa filmen han har varit med i (ganska långt ifrån faktiskt), men han och hans rollfigur är ganska så perfekta. Helt klart en av de roligaste manliga skådisarna just nu.







(Alla bilder kommer från filmen Bad Teacher)

8 kommentarer:

PAULINE sa...

sv: haha, ja alldeles för gott. man vill ju äta upp alltihop :)

Karla sa...

Sv: Ja fy 17. Trevligare syner kan man ju ha. :)

Johan Persson sa...

USCH! på sista bilden!

kajsa sa...

Hej! Läs gärna min blogg och öm inte att lämna en liten kommentar .:) kram!

Ragnarsdottern sa...

ja visst är det något med den där mannen!

http://hannaskrypin.se sa...

Vill se den filmen!

stephanie sa...

håller med dig jag blev lite kär i honom i freaks and geaks!! Tack för din komentar som du lämnade på min blogg jag blev väldigt glad :)

jessica sa...

Vill se den filmen! :)