tisdag 2 augusti 2011

Cause I'm just a teenage dirtbag, baby




I eftermiddags, efter att jag vaknat, så tog vi cyklarna till Kattberget och hoppade i havet. Havet är himla bäst. Det var bara vi där och det är ganska fantastiskt. Jag hatar att trängas när jag ska bada. Och så blir jag nervös när jag ska lämna mina grejer i väskan på berget, men är det igen annan där så är ju problemet löst. Efter ett tag så kom det ett gäng kids. Det är nästan bara kids/tonåringar/barnfamiljer som är och badar. Vad gör alla andra? Pinas dom hemma eller är dom någon annanstans? Det kanske finns nåt hemligt ställe för folk i min ålder att bada på. Hmm, detta borde kanske kollas upp...

2 kommentarer:

Karin sa...

Härliga bilder!:) Sommar, sommar!

Emma says style, love & rock and roll. sa...

På våra badstränder i staaan.. Eller nja, men på våra badplatser här runtomkring känns det som att alla är i min ålder. Fast det är väl iofs för att alla i min ålder har minst två ungar och älskar att vara på stranden..