tisdag 23 augusti 2011

Satan i gatan

I söndags var jag på en spelning som jag verkligen sett fram emot, nämligen Veronica Maggio. Jag har alltid varit lite förtjust i henne (och jag har ofta fått höra att vi är så lika till utseendet), men hennes senaste album är ju alldeles jättebra och nu när hon spelade på Malmöfestivalen tog jag såklart tillfället i akt att se henne live (för andra eller tredje gången tror jag). Himla bra spelning var det, och det är verkligen svårt att inte gilla Maggio. Det är nåt visst med henne. Hon är barnslig och otroligt sexig på samma gång. Hon stönar sig igenom varje mening.
Vi stod långt, långt bort från scenen och det började dugga (varför ska det alltid regna varje gång jag ger mig ut på en spelning?!), men det var en mycket bra kväll ändå.

8 kommentarer:

Jessica sa...

Åh, gud så fantastiskt roligt! Hennes senaste alltså, gud vad jag älskar't!

glasruta sa...

åh maggios senaste platta är så bra :) gillade henne inte innan och jag hade mer än gärna sett henne spela. och svar på din kommentar: oj, 1000 foton? det blir jobbigt att komma igång men försök, för så fort du börjat göra dina album kommer du inte kunna sluta :) lycka till!

Ella sa...

Hon var bra förut men jag har börjat tycka mindre om henne numera :o
Ja HP är helt klart bäst! Läs böckerna? :)

lisawho sa...

SVAR: Ja precis, och det är så gryyymt irriterande!!!

EMELIECATRINE sa...

Ja, älskade verkligen att ha en klädställning. Har ju en hemma i Sverige, men här behöver jag verkligen en. Har allt i resväska + i lådor och där kan ju inte alla fina kavajer och klänningar ligga ;)

bella sa...

hallå där! vilken fin blogg du har kolla gärna in min.. jag skriver om mitt liv som modell i new york city, länka gärna! :) kram på dig!

Elin sa...

Vad avundsjuk jag blir! Vill också se Veronica :D

Malin sa...

Åh vad härligt! Skulle bra gärna se Maggio jag med :)