onsdag 20 juli 2011

We accept the love we think we deserve



Nu, efter en evighet, eller i alla fall flera månader, är jag äntligen klar med Fågeln som vrider upp världen. Det har nog aldrig tagit mig så lång tid att läsa ut en bok. Och det konstiga är att jag gillade den hela tiden. Den blev aldrig tråkig, utan var alltid spännande och intressant. Nu när jag är klar känns det lite tomt. Men bara lite. Jag har ju en ny bok att läsa, nämligen The perks of being a wallflower. Jag har snart hunnit halvvägs och jag måste säga att jag gillar den. Dock känns det som om jag har läst den tidigare. Den är ingen revolutionerande story direkt, en lite quirky ung kille som försöker passa in, och sedan händer det en massa grejer på vägen. Men jag gillar ju den här typen av böcker, så jag klagar inte.

Inga kommentarer: