torsdag 14 juli 2011

Tärnan

Det blir lite mycket film här nu, men det är ju bara för att jag fullkomligt älskar film. Igår såg jag ju Harry Potter, men jag var faktiskt på bio i tisdags med. På Oxelösunds vackra biograf Tärnan. Daniel, Johan och Johan hade jag med mig och vi såg Super 8. Som ni ser behövde vi inte trängas direkt, det fanns gott om plats. Med andra ord så var det bara vi där, precis som det brukar vara på Tärnan. Jag älskar att gå på bio i Oxelösund. Det är som att sitta hemma hos nån, förutom att det är en bamsestor duk man tittar på och man sitter i sköna biostolar i en stor teater. Super 8 var en bra film. Lite spännande, lite läskig, väldigt mysig, i ungdomar på äventyr-genren.







2 kommentarer:

anna, sa...

SV; då kan jag berätta för dig att det var supergott också!

Juliafoto sa...

Söt blogg!
Gjort idag?