tisdag 26 juli 2011

Slarvmaja

Ibland kan jag bli sur på mig själv för att jag är så slarvig. Jag är en riktig spillare. Jag spiller på mina kläder och jag spiller på golv och på bord. Jag tappar saker och välter grejer och har ut saker. Sådant händer mig ganska ofta. Allra tristast är ju att spilla på kläderna såklart. Att spilla rödvin eller tomatsås. På en krispigt vit t-shirt. Men å andra sidan är det ganska trist att aldrig klä mig i mina bästa kläder för att jag är rädd för att spilla. Så tråkigt att aldrig dricka rödvin eller äta tomatsås. Jag gillar ju rödvin och jag älskar tomatsås. Och såklart vill jag ju bära mina finaste kläder. Jag får väl helt enkelt bara acceptera vem jag är. Annars blir ju livet på tok för tråkigt och trist.

2 kommentarer:

Siri sa...

sv: Ja visst är kristallkronan vacker - och om möjligt är den dessutom vackrare in real life :)

Carro sa...

har med en förmåga att spilla.. haha..

taack =)