söndag 3 juli 2011

Ibland håller jag mig i styr



Idag slog jag till på någonting som jag varit ute efter länge, nämligen en ljus, stickad tröja. Jag älskar när jag har förnuft nog att faktiskt fynda på reor och köpa saker jag kommer att använda, istället för att köpa någonting som jag tröttnar på efter två användningar eller något som inte alls är i min färg, bara för att det är på rea. Det är verkligen misstag som jag ofta begår. Men icke idag alltså. Känns bra, måste jag säga. Och tröjan känns bra den med. Alldeles mjuk är den. Och lagom varm. Så att jag kan bära den kyliga dagar, eller ljumma kvällar.

3 kommentarer:

boosse sa...

Visst var den lilla bebisanden söt :)

Ellen sa...

sv: tack! Vad mysig tröjan ser ut!

Emma says style, love & rock and roll. sa...

Jag köpte också en ljus stickad tröja på rean - nästan det enda jag köpt på rean i år. Känns super!