lördag 30 juli 2011

The History of Love

Jag har börjat på en ny bok. The History of Love heter den. Skriven av Nicole Krauss och jag vet ingenting om vare sig författare eller bok. Men titeln tyder ju på att det borde vara en bra bok. Helt okej, i alla fall. Jag har bara läst drygt 60 sidor, men den verkar lovande. Det skulle vara ännu bättre om jag kunde sluta somna när jag är mitt på en sida bara, men jag är nästan för trött för att läsa på kvällarna. Jag får bli en dagläsare helt enkelt. Som jag var när jag var liten. Då kunde jag ligga hela dagarna med en bok och bara läsa, läsa, läsa.

3 kommentarer:

Karin sa...

tack så mycket! :) Åh, den boken vill jag läsa!

anniepiie sa...

Jag gillar oxå att läsa, men det går i perioder! :) Ett bra boktips: Laura-flickan från havet av carolina gynning. Riktigt bra tyckte jag om du inte redan har läst den? :)hihi Kram

sara sa...

ja visst är dom stiliga! min första riktiga loppisfynd haha, förhoppningsvis inte det sista.