söndag 19 juni 2011

This one time, at band camp...


För några dagar sedan såg jag American Pie för kanske hundrade gången. Men det var himla länge sedan jag såg den senast, så jag blev påmind om hur bra den filmen är. Så rolig och slutet på 90-tals-härlig. Jag fullkomligt älskar nästan alla high school/college-filmer som kom i slutet på 90-talet. De ligger så nära mitt hjärta och jag kommer nog aldrig sluta älska dem. Men, i alla fall, American Pie, himla bra. Och knäpp. Och liksom ännu lite roligare nu än när den kom och jag var tretton och inte ens kommit i närheten av sex.
Jag blev även påmind om den här låten, som jag aldrig nånsin vetat vad den hetat, men liksom alltid gillat.

2 kommentarer:

Felicia sa...

man kan nog se dom hur mkt osm helst får sig alltid ett gott skratt ahahaha :P

SV: tack så jätte mkt.. typ hatgillar den ahha ;P

PUSS NATTI

Therése sa...

SV: Tack så jätte mycket :)