torsdag 30 juni 2011

Sol, ledig och rollspel

Just nu är jag alldeles ledig och gud, så jag njuter. Det var perfekt sommarväder igår och lika fint idag. Igår gick jag ut, helt spontant, till hamnen i Nyköping och drack öl med min lillebror och min kille (två av mina bästa män) och idag mår jag som jag förtjänar. Inte jättebra alltså, men pizza och cola löser det mesta. Och rollspel! För jag sitter faktiskt ute i en trädgård med ett gäng som spelar rollspel. Själv är jag inte med, jag är spel-ledar-assistent. Fast mest dricker jag kaffe och njuter av värmen. Jag är ledig helt enkelt.
Published with Blogger-droid v1.7.2

3 kommentarer:

Johan Persson sa...

Trodde aldrig att dagen skulle komma då du bloggade om rollspel

lisa sa...

sv:Tack!:)

Kajsa sa...

johan: jag vet! jag överraskar ständigt!