fredag 24 juni 2011

Midsommarafton!




Idag är det midsommar! Min bästa helg, delat med nyår. Tyvärr så ska jag jobba hela eftermiddagen och kvällen. Men en midsommarlunch hinner jag med. Lite sill, potatis och fina vänner passar perfekt innan jobbet. Jag tog på mig en blommig klänning (vad annars på midsommar?), målade naglarna gräsgröna och satte en blomma i håret. Barbent är jag alltid på midsommar, det spelar ingen roll vad vädret är. Men som tur är ser det ut att bli en solig dag! Glad midsommar alla!

7 kommentarer:

Angeliqa sa...

Vilken tjusig midsommaroutfit. Hoppas du får en trevlig lunch.

Pyrola sa...

SV: Visst är det SNYGGT! :D

Åh så söt du var idag! Midsommar-spirit! ;D

yasmine sa...

sv:
tack så mycket.

riktigt fin klänning förresten!

Marre sa...

Detsamma! Jättefin klänning :)

malin/lokalresan sa...

Glad midsommar till dig med! Och skitfin klänning. Måste också äta sill idag, åt typ bara, erhm, godis igår...

Beatrix sa...

sötis! hoppas du hade en fin midsommar.

påfågeln sa...

svar: åh ja visst är dem!

din klänning är urtjusig för övrigt!