måndag 20 juni 2011

Kalas!

I lördags var jag ju alltså på kalas på jobbet (där jag jobbar arbetar ganska mycket folk, sisådär 2000 personer och alla var bjudna, inklusive 400 ytterligare semesterersättare, såna som jag alltså, och alla fick ta med respektive. Så det var mycket folk där). Det firades 50-års jubileum och stämningen var hög. Jag var där med de här tre karlarna:

Själva middagen hålls i ett stort tält, av cirkustyp. Det var en massa middagsunderhållning också, på bilden tror jag det är Magnus Carlsson som uppträder.

Toaletterna var inte riktiga toaletter (vi var ju på ett industriområde), så det fanns bajamajor. Det fanns inga speglar därinne, så när jag skulle bättra på sminket fick jag göra så gott jag kunde.

Eftersom vi var i industrilokaler så fanns det en stor kran i hallen där konserterna var:



Här är det Jerry Williams eller Alcazar som spelar:





Allt som allt var det en mycket rolig lördagskväll!

Inga kommentarer: