söndag 12 juni 2011

All time, top five most memorable split-ups...


Jag har börjat läsa High Fidelity! Jag hittade den på Öppen Hand för nästan inga pengar alls, och då var jag såklart tvungen att slå till. Jag har aldrig läst den innan, men jag är mycket förtjust i filmen. Dock att filmen utspelar sig i USA och boken i England. Även fast jag egentligen visste det, så blev jag ändå lätt chockad. Jag gillar verkligen John Cusack som Rob och han är ju så himla amerikansk. Boken gillar jag hemskt mycket. Fast jag hinner knappt läsa nåt, för jag är så trött på kvällarna. Fågeln som vrider upp världen är jag inte klar med än, även fast jag har börjat på en ny bok. Men jag kom liksom ingenstans med den. Dåligt av mig att börja på en ny, men Fågeln... är så himla lång. Och samma sak där, jag hann aldrig läsa. High Fidelity är mycket lättsammare och den historien kan jag ju liksom redan innan pga filmen. Men jag ska såklart läsa ut Murakami, men bara inte just precis nu. Jag gillar den jättemycket, så det är inte det. Det är bara tiden, var tar den vägen egentligen?

Inga kommentarer: