tisdag 14 juni 2011

En liten dålig grej med sommaren (dock liten)

Jag blir så otroligt myggbiten. Det är liksom som ett skämt. Så fort jag är ute på kvällen eller natten, så är dom där. Hela mina ben är sönderbitna. Och det blir inte små bett utan stora blaffor. Inte så sexigt om man säger så. Efter att par dagar blir de blå-lila, precis samma färg som små blåmärken. Inte något som jag vill ha på mina sommarben. Och de kliar. Uj, vad det kliar. Hela tiden och inte blir det bättre om man kliar tillbaka.
Dock positivt - jag har aldrig fått en fästing i hela mitt liv, och tur är väl det. Då tar jag hellre lite myggbett alla dar.

4 kommentarer:

steph sa...

visst!

EMELIECATRINE sa...

Tack! =)

Tess [Style & Lounge] sa...

Jag får stora bulor av myggbett. Ingen hit.

Doktor Glas sa...

samma med mig, aldrig en fästing, massor med myggbett. men jag ahr inte fått ett enda i år. dom har väl inte kommit till sthlm än, hehe.