torsdag 2 juni 2011

Den här klänningen borde bli min

Jag föll pladask för den här klänningen när jag såg den för någon veckan sedan, på Indiska. Eller så föll den för mig. Så fin ju. Jag tror den skulle bli perfekt för mig på alla sommarens festligheter. Av någon anledning provade jag den inte (om jag inte missminner mig kändes det onödigt att köpa en klänning bara för att), men den har liksom hängt kvar i mitt huvud och då brukar det betyda att jag verkligen gillade den. Jag får nog försöka ta mig in till Nyköping någon av de närmsta dagarna. Den här klänningen kallar ju liksom på mig. Den vill bli min. Och vem är jag att förstöra en klännings högsta önskan? Fast med min otur så kommer den säkert vara slut eller sitta dåligt. Klänningar på Indiska har en tendens att aldrig passa mig, de sitter liksom aldrig snyggt. Men den här tror jag på. Den har ju så fint mönster och somriga färger och markerad midja och ganska perfekt urringning.

5 kommentarer:

johanna sa...

haha nämen, tycker du? sppppecial pizzza ;) valde till det fast brukar finnas på endel faktiskt!

sofia sa...

vissa kläder gör så, sätter sig i huvuvdet på en. o som du säger, vem är man då att förneka ett plaggs högsta önskan.

Angeliqa sa...

Hur tjusig som helst.

Jennie sa...

så fin!

SV ; ja, den måste nog räknas som sommaren färg. så fin är den.

Jorunn sa...

Jag köpte den förra veckan, är totalt kär i den!