söndag 15 maj 2011

nyslingad




jag är himla nöjd med hur håret blev efter slingningen. det är jättesvårt att fota och det känns som att det ändrar färg beroende på i vilket ljus jag är i. ibland känns det alldeles ljust och blont och ibland jätterött. egentligen är det nog lite ljusare än vad det är på det här bilderna. men, som sagt, jag gillar det i alla fall. jordgubbsblond, fint är det. och fina är mina nya örhängen också. av någon anledning, som jag inte ens kan förklara, gillar jag dem jättemycket. jag är alldeles förälskad i dem. de är en skön storlek, tyngd och färg. och så är det små, små pärlor i som glittrar i solen. sommarörhängen. himla fint. de ska få följa med mig på många festligheter i sommar.

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Tack!

Håret blev himla bra :)

EMELIECATRINE sa...

Ja, den är så fin!

Vad fin du blev i håret =)

Jeanette sa...

Mycket fint:)