torsdag 5 maj 2011

lava, baby!

nu bor jag ju hemma hos min pappa, för att jag ska börja sommarjobba. en kul grej med att bo hemma hos pappa är att jag "hittat" (de var ju inte gömda direkt) en massa gamla grejer jag använde när jag var liten/i min ungdoms dar. som min lava-lampa till exempel! den är ju ur-härlig och ger ett himla trevligt ljus. igår hade jag den tänd hela kvällen och tittade hur "lavan" färdades genom lampan. det är ganska fascinerande och känns himla knarkigt. sitta och stirra in i en lampa liksom. det finns ju intelligentare saker att göra. men som sagt, fint ljus blir det.

6 kommentarer:

INGRID W sa...

Tack får åsikten! jag ska fixa bredden så att bloggen är bekvämare att läsa. Uppskattar ärligheten :)

Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.se

Louise sa...

Ja jag tyckte den var jätteläcker! Fanns i svart oxå men turkos livar upp det lite :)

Karla sa...

sv: ja jag vet! blir helt upprymd av nostalgin :P det hade jag också en, som jag gav all min kärlek till :D

Karin Lindberg sa...

ja visst är det ;)
fin blogg! och "ååååååh" på lavalampan - saknar min gamla lavalampa. hade en grön som såg ut som en raket.. haha jösses.

linnéa sa...

haha åh!! lavalampor is the shit, verkligen :D
kan typ sitta i flera timmar och bara glo.

Karolin sa...

Jag gillar lavalampor!