söndag 15 maj 2011

Det var marknad i stan

I lördags var det alltså marknad i stan - Oxelö marknad vill säga! Helt klart en av årets händelser i staden och så mycket folk som det är på marknaden, så mycket är det aldrig nånsin annars i stan. Härligt tycker jag, som självklart var där. Jag var självklart på jakt efter marknadsfynd, jag är ju alltid på jakt efter fynd. Och fynd hittade jag - en dösnygg ryggsäck, precis en sådan som jag letat efter. Ibland ska man ha tur. Varmt var det också på marknaden, när jag kom hem var jag alldeles solfärgad.



Ballonger!


Bakformar och plastpåsar!


Cool kille 1 provar solglasögon:


Cool kille 2 provar solglasögon:


Alla killar i sällskapet (dvs alla utom jag) köpte solbrillor:


Så mycket att fynda, bland annat korgar!



Sedan slog vi ner oss i gräset och åt en hamburgare. Gott!

4 kommentarer:

http://hannaskrypin.se sa...

Det är så roligt med marknader!

Natalie sa...

Sv: Ja, jag är riktigt nöjd med köpet! :)

Nathalie sa...

Tack snälla:)

Sofie i San Francisco sa...

Det var längesedan man var på en sånhär marknad i Sverige! Brukade alltid gå på såna förut.