lördag 23 april 2011

påskafton

det är så himla härligt att vara hemma över påsk. jag bara äter en massa god mat, träffar massa trevligt folk och är "ledig", dvs inte riktigt ledig, för jag har massor att göra i skolan, men jag fuskar och tar lite ledigt ändå. igår var jag ute och svängde mina lurviga på ett dansgolv och idag har jag tagit sovmorgon och precis kommit hem från en power walk. som blev betydligt svettigare än jag trodde den skulle bli, det är så himla, himla varmt ute. och strålande solsken. det är sådana här dagar som man märker att oxelösund är verkligen en vacker stad.
nu ska jag och min pappa åka och handla mat. det är en av de bästa grejerna med påsken, tycker jag, så himla mycket mat.

1 kommentar:

Carita sa...

åh jisses vad fin du är tack tack tack så jättemycket puss!