tisdag 12 april 2011

lite om lunch

idag lagade jag broccolisoppa till lunch. och det var ju gott såklart, jag är himla förtjust i soppa. och broccoli. soppa är något som jag lagar väldigt sällan. vilket är ganska konstigt eftersom det både är gott, ofta väldigt billigt och brukar gå fort att göra. och ändå lagar jag det nästan aldrig. sådant är så konstigt. att jag kommer in i spår och rutiner som jag själv inte till fullo förstår, men jag bryter de ändå inte. jag fortsätter att inte laga soppa för att jag är så van att inte laga det. men nu ska jag försöka sluta. det ska bli mer soppa helt enkelt.
Published with Blogger-droid v1.6.8

5 kommentarer:

Lorena sa...

gott med soppa!

stilist sa...

Mmm, älskar soppa, förut åt vi soppa till middag varje söndag. Blir nog linssoppa till lunch!

jill sa...

Ja dom är superfina! Särskilt de vita men jag är nog mer en röd-sko-tjej iallafall... Jag har ett par träskor från forever21 men har inte vågat använda dom än. Nu börjar ju våren dock så det borde inte vara något problem. :)

catarina sa...

sv. ja :)

Ej Utgivet Material sa...

Vad kul! Nu har jag hittat till dig! hej hej Kajsa!