torsdag 7 april 2011

en bra sak och en dålig

bra: igår när jag var på bio, så var vi och handlade bio-snacks precis innan. då hittade maia denna fantastiska dryck. jag blev lyrisk och var så klart tvungen att prova. den var alldeles underbar. loka kokos - det är en vattendröm på flaska!
dålig: mitt bästa rouge är väldigt nära dödens kant. det är bara några få smulor kvar. så himla trist. pink swoon var den bästa färgen någonsin. och nu måste jag köpa nytt. och eftersom jag är lite knäpp och vill prova nytt så kommer jag inte köpa samma. undrar om jag någonsin kommer att hitta ett sådant bra rouge igen. alldeles matt och isrosa.

6 kommentarer:

Angeliqa sa...

Synd att jag är så känslig för kolsyra för det verkar finnas så mycket god dricka att smaka på.

sarah sa...

sv: Åh. nice. har du nån bild på hur de ser ut på ? :)

saralovisa sa...

Ååååh den vill jag smaka!:D
fan vad surt med rouget! Hatar när sånt händer...

tinajo sa...

Loka kokos - låter för bra för att vara sant ju! :-D

jenny sa...

oj är det verkligen gott:P kokos brukar ju smaka så artificiellt (eller hur det stavas:P).

Nicki sa...

åh va gott det lät den måste jag testa