lördag 16 april 2011

all i have are the choices i make, and i choose her, come what may.





(bilderna kommer härifrån)

igår när jag och danne var på bio såg vi the adjustment bureau, en sån där film som inte är jättebra direkt, det är ingen film man älskar eller kommer att se massor av gånger, men ändå en helt okej underhållning. en ganska perfekt fredagsbiofilm när man bara vill se något lite spännande, actionfyllt med aningens kärlek och sci fi-undertoner. och är det bara jag, eller är matt damon med i typ alla filmer som görs nuförtiden? jag tycker jag ser honom överallt, i allt.
och det är himla svårt att inte gilla emily blunt.

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag håller helt med dig! Den var sevärd eftersom den var så annorlunda, men så oförutsägbar att den inte var något att hurra över. Matt Damon kammar nog hem fina pengar i dessa dagar!