söndag 10 april 2011

åh, rosa


igår sminkshoppade jag. det är så himla roligt och jag älskar verkligen smink. igår köpte jag ett rouge (efter som det gamla var helslut). det blev ett exakt likadant som det jag hade innan. jag kollade runt lite på andra ställen också, typ make up store, men de hade inget som var lika rosa. och jag tycker deras har lite konstig konsistens. liksom, för pudrig. men i alla fall, jag är mycket nöjd med mac, pink swoon heter färgen. sedan köpte jag ju ett lip tint från max factor. det var dösnyggt och ser rosa ut i förpackningen, men blir mer rött på läpparna. ungefär som mörka hallon.

3 kommentarer:

mika sa...

tack så mycket !!

Rebeccas corner sa...

Visst är den!

Kul med lite nytt smink!

Katja sa...

coolt, själv kör jag nästan bara make up stores rouge, men du har rätt, de har nog ingen som är sådär ljust skär… vårigt :)