måndag 7 mars 2011

måndag morgon

vad härligt med måndag. ny vecka sådär. och soligt är det också. inte för att jag ska gå ut eller så. jag har massa plugg att göra. men det är ju kul ändå, va, med sol. för de som får vara ute.
jag går ju en distanskurs va, och då kan man tänka sig att allt ska skötas via internet. men nej, nej, det ska göras salstentor också. i höstas fick jag göra en tenta på mitt lokala bibliotek, och då tänkte jag ju att jag hör av mig till dem nu när det är dags igen. men nej, nej, de har slutat att erbjuda den tjänsten. för mycket pappersarbete. jahaja, tänker jag. det var ju trist. men nog måste något annat bibliotek i malmö erbjuda tenta-skrivning för distansstudenter. nej, nej, det är ingen som har det. noll. så, som det ser ut nu måste jag åka till frikking helsingborg eller kristianstad för att skriva min tenta. så himla typiskt. det är ju dö-långt dit.

Inga kommentarer: