måndag 21 mars 2011

jättelite om big brother

i förra inlägget skrev jag att jag tittar på big brother och gillar det. och det är ju sant. men det programmet är också vidrigt många gånger.
det senaste tilltaget som jag äcklas av är "oasen". de har tagit in tre unga kvinnor, som får bo i ett rum, en så kallad oas, där de går runt i orientaliskt inspirerade, sexiga kläder och ska tillfredsställa killarna på olika sätt. den tjej som killarna sedan gillar bäst får efter en viss tid komma in i riktiga huset och vara en deltagare i big brother-tävlingen.
jag får obehagskänslor i magen när jag tittar på det. det känns så himla fel, och jag önskar bara att killarna i big brother-huset kände samma sak och satte stopp för det hela.

7 kommentarer:

Ronette sa...

sv: tack snälla! vad fint det var med alla omkringflygande fåglar på din blogg.

Karla sa...

men fy vad idiotiskt.

Emma says style, love & rock and roll. sa...

riktigt obehagligt. ändå tittar man ibland. det kanske är nu man ska sluta.

Malin sa...

Men fy!

Sofie i San Francisco sa...

Känns som om man har missat något här. Vilken störd ide?! Jag kollade på BB förut för flera år sen och tyckte det var skitkul!

from greece with love sa...

Usch, det låter ju helt otroligt dumt och äckligt :(

Cornelia och bitterheterna sa...

Alltså eww!
JAg vågar inte titta på skiten...