onsdag 16 februari 2011

så att man inte hinner med sitt liv

jag har så himla mycket i skolan just nu och så har jag haft det hela den här delkursen. det har varit massor att läsa och korta deadlines och nu sista veckan ska jag även skriva en essay. jag är liksom så upptagen att jag inte hinner med mig själv och mitt liv. den senaste tiden har jag sagt nej flera gånger till vänner som vill träffas och hitta på saker. så himla trist. och egentligen dumt, för jag blir bara ännu mer trött och snurrig i skallen av att aldrig ta en paus, att aldrig koppla av. det är en av anledningarna till att jag hoppas på industrijobb i sommar, det skulle vara så himla skönt att när man går hem från jobbet kunna släppa allt och inte tänka mer på det förren nästa dag.
nog för att jag älskar att plugga engelska, för det gör jag, men det är himla jobbigt att aldrig vara ledig. det finns alltid nåt mer att läsa, nåt mer att skriva. puh, jag är så himla trött i huvudet bara.
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

mikaela sa...

uusch vad jobbigt... jag har nu haft 3 dagar med franskkurs, det känns ganska jobbigt det också, hoppas jag inte behöver skriva ett sådant här inlägg inom en snar framtid :( hoppas det känns bättre för dig snart! och tack :)

Maria sa...

Ja!! Ge oss nu tack :)