onsdag 2 februari 2011

going bananas



idag har jag gula naglar. det känns himla fint. going bananas heter nagellacket och det kommer från h&m. igår köpte jag hela tre nya nagellack. ett rött, ett svart, och så det gula. h&m's nagellack är bra, men framför allt är dom billiga. det är ju bra om man vill ha många olika färger, som jag gärna vill.
gult nagellack har jag aldrig ägt förut, så idag är jag glad. glad och gul. jag tror gul kommer bli vårens färg. inte bara på naglar, på allt! gult är inte fult.

5 kommentarer:

Nico sa...

snyggt med gult nagellack ja!

sv; haha ohja, men kan inte ha luktat så fräscht sen ;D

Rebecca sa...

svar: ja, den är otroligt fin!

Rebecca sa...

sv: jaaa, eller hur!

Lana sa...

den här filmen är värld guld!
lite svår att förstå men i sin helhet var den ju så himla bra.
älskar den där 17tals känslan också.

<3

Angeliqa sa...

Det är himla fint med lite annan färg på naglarna!