söndag 20 februari 2011

day 12 – a book you used to love but don’t anymore

den här rubriken tycker jag var ytterst svår. det finns nog inte direkt någon bok som jag har brukat älska, men inte gör längre. eller jo, kanske. allt linda skugge skrivit. hennes böcker och krönikesamlingar brukade jag älska. verkligen älska, jag äger flera stycken av hennes böcker. men nu känner jag inte samma sak längre. kanske främst eftersom det känns som att hon har ändrats. det känns som att hon inte är på de svagas sida längre. inte på de unga tjejernas sida längre. därför gillar jag inte hennes böcker lika mycket nu som då.

3 kommentarer:

Eleonore sa...

Sv: Tack så mycket!

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa sa...

Eller hur! Riktigt i-lansproblem men ändå hihi :)

Julia sa...

- Jaaaa, en utav mina favoriter med! :)