söndag 23 januari 2011

via internet

jag läser ju engelska just nu. en b-kurs. det är hur roligt som helst. jag har alltid gillat engelska. på gymnasiet var det mitt roligaste ämne, och jag hade mvg i både a, b och c-kursen. det har alltid varit lite av en dröm att läsa det på universitetsnivå. och nu gör jag det. jag läser på distans. först tänkte jag att det kunde vara lite knepigt (även fast jag gjort det innan), men det har faktiskt gått himla bra. just nu läser vi en delkurs i litteratur. det är kanske det roligaste man kan göra. bara läsa massa romaner, noveller och pjäser och sedan diskutera och analysera dem.
litteratur asså, finns det nåt bättre?
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Mallanmamma sa...

svar: haha okej. kände mig aldrig hungrig igår när jag såg den. Tycker du den är bra då? :)