måndag 20 december 2010

klädutmaning - dag 50 // dag 14 – vad hade jag på mig i dag?

det här hade/har jag alltså på mig idag. randig t-shirt, grå kofta, svart kjol och strumpbyxor + tajts + yllesockar. det är iskallt ju.
på förmiddagen idag var jag och handlade lite julklappar. de sista. och där och då var nog första gången jag kände att klädutmaningen med köpstopp blev jobbigt. jag fick stoppa mig för att inte handla något till mig själv. jag var inne på h&m, och där hade dom rea på massor av varor. bland annat en söt topp med svarta prickar och volang på axlarna. och den kostade bara 50 kr. jag drog automatiskt mot den. jag fick tänka ett varv extra och verkligen säga stopp till mig själv. på något sätt blev det svårt att komma ihåg att inte köpa något till mig själv, när jag gick runt och shoppade julklappar till andra.

3 kommentarer:

linnea sa...

Svar: Visst är den?! Men vem tycker inte det liksom ;)

Mallanmamma - studerande ung mamma sa...

svar: Ja, jag fattar verkligen inte hur man kan bete sig så illa mot sitt eget barn. :(

emma sa...

sv:åh man tackar!