onsdag 8 december 2010

klädutmaning - dag 38



idag har jag på mig en blommig klänning, som jag köpt för kanske två år sen på indiska. ja, våren 2008 tror jag att det var. objektivt är det väl en ganska fin sommarklänning, blommig och sådär. men jag är inte alls förtjust i den. den är lite, lite för stor, så den sitter ganska fult. och den är empireskuren och man ser lätt gravid ut. och det har jag verkligen ingen lust att se ut som. plus att den är alldeles för urringad, det är därför jag har en liten, vit blus under.
på riktigt är jag inte barärmad, jag har på mig en stor, svart kofta, men den ser så trist ut på bild. men det är ju så kallt ju.

3 kommentarer:

Hanne. sa...

sv: Tack så mycket för tipset, det blir nog det. :)

Väldigt söt klänning!

Ellen Lindberg sa...

Åh ja, den är underbar! Nästan så fin att jag inte vill använda den av rädsla för att pärlorna ska falla av. Kram!

Sandra sa...

Sv: Jaaa, visst är den? Jag känner redan att jag måste se den igen någon dag.. För att få ett starkare grepp om den. Hihi.