torsdag 16 december 2010

dag 10 – det här hade jag på mig i dag


ja den här rubriken är ju lite samma som klädutmaningsinlägget, men jag kör ändå.
jag har alltså på mig en flamingoklänning (med en vit t-shirt under). det är en riktig sommarklänning. den är gräsgrön med massa vita flamingos. jag köpte klänningen den 10 april 2008. jag minns inte om jag använde den på sommaren 2008, men det borde jag väl ha gjort, kan man tycka. sen fick den följa med till venezuela på hösten 2008, där jag använde den massor. och kände mig himla fin och passande i den. jag såg faktiskt flamingos i nån slags nationalpark när jag var där, och då hade jag inte klänningen på mig. vilken miss.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Grönt är skönt. Trist att du köpte den för två år sen, hade nog gärna haft en fin flamingoklänning i garderoben.

Nicky sa...

Sv: Ja den sängen är så himla fin, jag tror att man hade drömt underbara drömmar i den varje natt. Aldrig att man kunde haft en mardröm i den.