onsdag 30 juni 2010

mellandag

idag har varit värsta mellandagen. jag har inte gjort något speciellt. jag träffade mamma och göran, och sen åkte jag till frisören och klippte till håret, då det var lite snett och vint efter att ha blivit kapat i fredags. nu är jag helsnygg i håret i allafall. och kort är det. frisören använde till och med RAKAPPARAT där bak!
och imorron ska jag och dannis möta upp perra pp i uppsala och hänga där hela dagen! kommer bli grymmers!

förövrigt kom jag på att jag har ju pluggat idag också. praktisk projektledning, jajamänsan!

2 kommentarer:

Johan Persson sa...

Jag sa ju att vi skulle ta rakapparat (varför skulle det heta rakapparat om inte för att man gör rakt med den??!?)

Kajsa sa...

men jag vill ju inte att en galen kommunist ska gå loss med en rakapparat i mitt bakhuvud/nacke! hallå!